Известие

Collapse
No announcement yet.

Маховик и съединител при JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
    Твоята е със съединител на дърпане - споко
    Не е с лагер-помпа.
    Знаех си, че не съм много грешен Живях праведно, начи.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
      Твоята е със съединител на дърпане - споко
      Не е с лагер-помпа.
      ХА, искаш да кажеш, че с лагерпомпата съединителя е на бутане?
      Явно тук се крие отговора на моя въпрос и за това тези с лагер помпа са с по-мек съединител!!!!!
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        ХА, искаш да кажеш, че с лагерпомпата съединителя е на бутане?
        Явно тук се крие отговора на моя въпрос и за това тези с лагер помпа са с по-мек съединител!!!!!
        Ми много ясно,я се замилси лагер-помпата като и дадеш налягане,накъде може да се движи само-напред,демек бута.Мекичък е съединителя да,ма кат трябва да се сменя е страшно.На 159-та лагер помпата/оригинална,казвам го за да няма пак философстване за разни други незнайни помпи/ струва 450 лв.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Бях отворил темата за маховик и съединител - т.е. комплектите феродов диск и т.н. и как стои въпросът с тях за видовете 156
          Лагер помпа или не - нека е в друга тема. Все се намира някой да води в друга посока
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Бях отворил темата за маховик и съединител - т.е. комплектите феродов диск и т.н. и как стои въпросът с тях за видовете 156
            Лагер помпа или не - нека е в друга тема. Все се намира някой да води в друга посока

            Видя ли колко е неприятно като някой си отвори тема с конкретна насока а другите започнат да си водят чат в нея
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
              Видя ли колко е неприятно като някой си отвори тема с конкретна насока а другите започнат да си водят чат в нея
              Визирай, къде не съм писал по темата. Освен когато съм отговарял на прекалилите с тъпи нападки
              Last edited by NightRider; d.m.y г., 18:04. Основание: Уточнение
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                Колеги, на мен все пак не ми стана ясно, маховикът на 2.4 JTD 136 к.с. и на 1.9 JTD m-jet 16V 140 к.с. например еднакви ли са, съединителите гледам излизат еднакви по номер на Валео - 821324. Подсиленият 821325 става ли и за двата мотора и маховикът има ли значение?
                Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                Comment


                • #23
                  аз карам с маховик от 166 2.4 140 коня,мисля че няма никаква разлика
                  Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                  BMW F13 M6
                  BMW X6 3.5d
                  Mini cooper r56 lci
                  Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                  SPRINTAUTO Service

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
                    Колеги, на мен все пак не ми стана ясно, маховикът на 2.4 JTD 136 к.с. и на 1.9 JTD m-jet 16V 140 к.с. например еднакви ли са, съединителите гледам излизат еднакви по номер на Валео - 821324. Подсиленият 821325 става ли и за двата мотора и маховикът има ли значение?
                    Един и същ
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Благодаря, сигурно ще взема подсилен 821325, намерих го със 100 лв по-скъп от другия, който вече е май с друг номер на Валео, вместо 821324. Предполагам ще си струва разликата.... особено след ремап и т.н.
                      Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                      Comment


                      • #26
                        Podsileniqt притискателен диск определено е за теб. Изобщо не го мисли. А маховикът отишъл ли си е?
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          С оригиналната турбина на 1.9 усиленият съединител си държи перфектно
                          Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                          BMW F13 M6
                          BMW X6 3.5d
                          Mini cooper r56 lci
                          Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                          SPRINTAUTO Service

                          Comment


                          • #28
                            маховикът ще го погледна като разглобим, просто на старата 2.4 съм го сменял преди 15 хил. и ми се въртят едни мисли в главата...
                            Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                            Comment


                            • #29
                              Да се включа и аз по темата, макар и с малко страничен въпрос - има ли жтд-та, независимо Алфа, Фиат или Ланча, на които маховикът не е демпферен?
                              Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Max Покажи съобщение
                                Да се включа и аз по темата, макар и с малко страничен въпрос - има ли жтд-та, независимо Алфа, Фиат или Ланча, на които маховикът не е демпферен?
                                Да на твойта кола,хахахахахахахахахахахахахахахахахах
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X